® Dags att uttrycka sig!

Publicerad 2012-04-04 15:40:14 « Hundliv,

Då matte tydligen har skaffat sig ett liv, som jag absolut inte får deltaga i, så får jag snällt ligga och sova tills dess att dem där tvåbenta bestämmer sig för att det ska hända något. Men när mamma väl kommer hem så blir det liv i luckan, dock önskar jag ju självklart att det hade varit bättre med full fart (Zheeba fart) hela dagen istället, men kan ju tyvärr inte få allt här i livet - har mamma sagt iaf.

Så idag tänkte jag försöka dra med mamma på en liten cykeltur, jag vet att hon har sagt det tidigare men nu är det jag som bestämmer - framförallt om hon tänkt jobba två dagar i sträck. Sen hörde jag ryktesvägar att Fanny skulle komma i helgen, då vet jag absolut att det blir full rulle med mycket aktivitet och ett par långa promenader. Sånt gillar vi skarpt!
Och så hörde jag ryktesvägar att det blir en bil tur idag, och det låter underbart :)


Ut i naturen!
// Zheeba!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-04-05 16:33:55

Snygg blogg :)

Jag har frågestund i min blogg, kika gärna in där och ställ en fråga! :) <3



http://nattstad.se/jenniferfast

Postat av: Susanna - living the dream

Publicerad 2012-04-05 22:34:05

Visst är det underbart med hund? ^^



Glad Påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela