® Världens Bästa Mamma !

Publicerad 2011-09-27 22:05:49 « Vardagen,

Då är jag touch mobil ägare, vilket jag aldrig trodde skulle hända.
Sony Ericsson Xperia..

Började med att jag fick med mamma som sällskap till netonnet, så åkte
hem till henne och hämtade upp henne. Då ger hon ett bra förslag, vilket
jag sparar pengar på ;P Hon köper en ny lur och jag övertar hennes gamla.
Jag var lite tveksam först men ja, varför inte?

Jag är emot touch mobiler, det är så svårt att skriva sms fort. Jag som är så
van vid det, inte behöva titta på tele medans jag skriver etc. Det ska gå fort!
Visst att jag kommer vänja mig, men inte tillräckligt mycket..
Jag är nöjd iaf :) <3


Har även haft en händelserik eftermiddag.
Imorrn börjar jag min nya diet i två veckor, OM det fungerar som det borde.
Och på fredag går det riktiga flyttlasset :D Känns overkligt men det gjorde det ju
sist vi flyttade också tills dess att dagen kom och alla grejer skulle upp på släpet.

Nu blir det sömn!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela