® Totalt Packad!

Publicerad 2011-09-25 21:01:40 « Vardagen,

Har spenderat halva eftermiddagen med att packa i lite kartonger.
Det vart några stycken, nu känns det som man har gjort något iaf.

Våran nya granne kom förbi när jag stod ute i förrådet här hemma,
och fråga lite frågor innan hon gjorde något som vi kommer bli sura
för. Så följde med henne för att kolla vad hon menade. Och det
var ju tur det, så nu får vi bort "humle" som har klättrat vilt över
förrådet. I vår ska det sättas in "Klematis - Star of India". Och
mina smultronplantor ska sättas när vi fått nycklarna. Vilket borde
ske i början av den här veckan :)

Så jag längtar tills vi får nycklarna så jag kan börja springa med kartonger.
Kommer dock sakna dessa underbara grannar, men det är ju bara 2-300meter
emellan. Men bara av att öppna dörren och kunna prata med dem, det kommer
jag sakna.. Det blir nog bra det här. Zheeba kommer få en gräsmatta att ligga
på :) Hon kommer nog tycka det är skönt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela