® PowerKing Is The Shiaaat!

Publicerad 2011-09-02 15:30:23 « Vardagen,

Min svägerska är den bästa - hon hade köpt 6/pack med stora PKs :D <3

Ja, jag gick 5.10 igår och somnade runt 2 snåret på natten. Nästan 24 timmar vaken :D
Dum som man är iofs, vart väckt strax innan lunch (kl 12) av att dem skulle byta ytterdörr.
Dem är väl klara nu skulle jag tro, dock får vi inget lås till den än ?! O.o


Eftersom vi inte hade kallvatten igår så tog jag en dusch nu på morgonen och hällt i mig 2 PKs.
Gick ner i källaren för att packa och flytta upp kartonger - men gick upp lika fort.
Nu sitter jag här och snurrar. Funderar..

Det är fredag så det betyder att när hjärtat åkt till jobbet är det hög musik och pk som gäller.
Packa så mycket jag kan xD

Ska ut på långis snart, när det slutat regna ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela