® Mitt i Natten - Igen !

Publicerad 2011-09-26 01:02:34 « Vardagen,

Vad är det som har hänt? Jag slackar, jag ska inte vara vaken nu!
Och absolut inte hålla på och springa upp och ner för alla trappor
och packa kartonger mitt i natten!! Jag borde ligga under mitt gosiga
täcke tillsammans med den gosiga kudden. Och varför gör jag inte det?
Jadu, en bra fråga - nästa?

Nej, jag vet ärligt talat inte vad jag gör vaken just nu.
Fastnade framför datorn och har lyckats slitit mig ifrån den för att gå
ner till källaren och pilla med det som behövs pillas med, så det blir
gjort. Det är ju inte så att jag inte kan sova om det inte blir gjort, men iaf.
Det finns ju kvar imorgon också! Så jag fattar inte..

Ner för sista rycket och sen är det ta mig fan godnatt :)



Jag ÄLSKAR att bakbenen går ihop :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela