® Måndag = Ny vecka! <3

Publicerad 2011-09-12 13:06:06 « Vardagen,

Gårdagen bjöd på "Final Destination" med hjärtat.

Gick upp imorse och tog en ca timmes promenad. Riktigt skönt faktiskt, Zheeba var lös kanske 45min utav den. Och det är så skönt att kunna ha henne lös, lita på henne. Hon är en helt annan hund numera. Iofs så har hon gått upp ca 5kg under tiden jag varit sjuk - hon väger 40-41kg - men nu är vi båda på bättringsvägen. Och ju mer hon springer lös desto bättre. Hon får välja tempo själv, får använda hjärnan oftare. Hur underbart som helst!

Folk har skickat flera kommentarer om vad jag tycker om forum och attityderna i dem.
- Jag gillar forum på det sättet att man kan få svar på sina frågor, förhoppningsvis!
Jag gillar inte att folk är ute efter att vara "störst bäst och vackrast" - attityderna ändras
även mot moderatorerna. Vilket inte är okej för min del. Jag har gått ifrån forum..



-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Det är mycket nu. Och när det blir mycket så blir det snurrigt i min skalle, även om jag har ordning
och reda på det hela. Det är flytt, möten och packning.. Och det är kanske inte så konstigt om det
hela med andnöden är psykiskt - det var länge sen jag hade så här mycket saker att göra på en gång.
Det har varit mycket med det ena och det andra. Jag förstår ingenting egentligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela