® Virka..

Publicerad 2011-10-10 12:08:17 « Mänskligt,

Jag har länge funderat på att börja virka men har inte riktigt kommit igång. Jag behöver hitta billigt garn och virknålar först. Sen har jag liksom glömt bort det..
Jag satt och kikade efter trädgårdsprydnader (jag vill ha vargar, harar, rådjur etc på uteplatsen) och hittade en mega billig garn sida, ca 500meter olika garn + 2 olika storlekar på virknålar för endast 400kr!! Det är ju hur billigt som helst. Så kanske, kanske, jag kan få börja inom kort. Så fort man fått lite pengar så man kan undvara det. Jag vill börja göra filtar, inget avancerat :)
Vem vet, jag kanske börjar sticka lite längre fram. Dock är det jobbigare, så får se :)



Zheeba rör sig betydligt bättre idag :)


Idag känner jag mig lite mer levande, konstigt nog.
Ska väl försöka fixa påfyllning på busskortet, annars blir det så krångligt..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela