® Varför ringer du från okänt nummer?

Publicerad 2011-10-16 22:49:58 « Mänskligt,

Panikattacker har jag inte haft speciellt många utav på senaste tiden. Det har ändå varit vid tillfällen som jag inte förberett mig inför, så egentligen har det gått jääävligt bra nu. Jag mår bra, det är på väg åt rätt håll. Jag har en liten fundering kring framtiden. Dock blir man lite ledsen när nära och kära inte mår som dem ska. Och det finns egentligen inget man kan göra för att ändra på det heller :/

Jag är så lycklig med dig, mitt hjärta!
Jag älskar dig då, nu och föralltid <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela