® Vad vore jag utan dig?

Publicerad 2011-10-30 22:47:21 « Hundliv,

Vad vore jag utan dig vid min sida?
Vad vore jag utan dig i mitt liv?
Vad hade jag gjort utan dig, för 4 år sen?
Vad blir det utav mig den dagen du vandrar vidare?



Utan dig skulle min värld falla ihop.
Utan dig skulle jag inte kunna andas.
Utan dig vid min sida känner jag mig svag.
Utan dig vid min sida känner jag mig halv.


Jag kommer aldrig någonsin kunna förklara för dig hur jag känner.
Jag älskar dig då, nu och för alltid! <3
Du är mitt liv, mitt allt, min bästa vän!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela