® Vad i helvete ?!

Publicerad 2011-10-15 10:34:05 « Mänskligt,

För en vecka sen var jag på bra humör nästan dygnet runt.
Nu, nu är jag vresig och dryg! Dåligt humör.. Men varför?
Vad har orsakat detta? Varför har det blivit så här, vad är det
som triggar det? Är det att jag sover för mycket? Ska jag börja
ställa klockan och gå upp? Är det för att jag inte gör mer än
sitter mesta dels av dagarna?


Oavsett vad så måste det bli en ändring, jag måste ta itu med
det här.. Det här fungerar inte, och när jag inte förstår så blir
jag frustrerad och det går ut över fel människor...

Börjar dagen med en promenad med Maria, Lucaz, Philip, Minimannen,
Azcona och Zheeba :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela