® Torsdag

Publicerad 2011-10-13 10:34:19 « Vardagen,

Jag har försökt blogga genom mobilen, men icke. Den vill inte skriva i det här fältet, och det måste man ju göra?!
Jag överlever nog.. Kanske ;P


Igår var jag hos mormor nästan hela dagen, och det var jätte trevligt :)
Snackade om det mesta, och det känns bra.

Sen vart det hundträff vid Karlslund. Annika med Lovis och Emma med Mac. Och sen jag med Zheeba och Olivia. Olivia tyckte Lovis var lite läskig, men tänk dig själv.. En valp på 4 månader som är större än dig ;P hihi
Det är kul att se att hon växer iaf :D

Nu ska jag väl göra lite nytta, hade ju sovmorgon så är lite seg :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Sandra & Monty

Publicerad 2011-10-13 15:46:26

För att blogga via den "riktiga" hemsidan från mobilen så går du in där du skriver ett inlägg (som vanligt), och sen måste du klicka på "Ändra redigerare" längst ner till höger. Sen kan du skriva i rutan =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela