® Thank God Its Friday!

Publicerad 2011-10-28 11:48:53 « Vardagen,

Igår var den bästa hunddagen jag haft på länge.
Jag hade alla tre voffarna hemma och dem skötte sig hur bra som helst!
Olivia visade störst framsteg - hon ville kli klappad utav människor i
rullatorer och permobiler. Hon lät sig även klappas utav Jasmines två
yngsta ungar. Och fann sig tillrätta ganska så snabbt där. :)
Så jävla kul att se framsteg! Och Fanny då, på hemvägen. Som skällde
till första gången bussen öppnade dörrarna för att någon skulle kliva på,
ligger helt still och lägger huvudet på Zheebas rygg då och då. Underbart!


När vi dock skulle gå ifrån Jasmine så gick mitt hjärta nästan itu.
När en söt 4åring börjar gråta för att man ska gå, då blir man själv ledsen.
Men det går fler tåg!



Och idag vägde jag mig. Vågen visade 88,2kg. Wonderbar!
Midje och stuss måttet har verkligen förändrats - sånt älskar vi!
Nu är det dags för långpromenad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela