® Och du tar inga order från en fesen kommendant

Publicerad 2011-10-16 22:34:49 « Vardagen,

Ja, då sitter jag vid datorn igen.. Vad konstigt det känns.
Och nu, efter x antal dagar med Linux, sitter jag vid Windows.
Det känns mycket skumt och segt! Men! Det positiva är att
Spotify finns här, mina bilder, vissa program etc. Men det är
hjärtats jobb att fixa över till Linux sen.. ;P Nu förstår jag varför
han väljer Linux. Det går sååå mycket fortare..

Så jag ska väl sätta mig och arbeta lite innan det är dags för sängen.
Hade tänkt diska, men kom inte speciellt långt då det sved som fan
i såret från igår.. Irriterande! >_< Får väl låta det läka en dag till.


Sätta igång och jobba för fan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela