® Måndag kväll

Publicerad 2011-10-24 23:40:38 « Vardagen,

Det är snart dags för sängen men kände för att lyssna på lite musik innan läggdags.
Det blåser lite ute och det är lite läskigt :/

Imorrn är det dags för Lindesberg igen.
Möte med socialpedagogen kl 10 och 13.30 är det grupp mötet.
Den här veckans, och förra, har varit svår. Då jag inte känner eller
märker av mina problem lika mycket nu när jag börjat få lite rutiner
på min dag. Jag känner mig lyckligare och är inte alls på lika dåligt
humör. :) Jag hoppas bara att det håller i sig, så länge jag tar en dag
i taget så gör det inget :)


Den 3 November är det dags att gå till studievägledaren igen och
disskutera ämnen osv till komvux :) Ska bli jävligt kul!


Livet är på väg åt rätt håll.

Och sen är jag mer kär än någonsin, tror jag. Förutom i början av
förhållandet då ;)


Och eftersom Zheeba varit lite stel emellanåt, efter hårda arbetspass,
så har mina tankar för hund nr 2 kommit igång igen. Men jag försöker förhala
dem, jag vill inte släppa taget om min älskade själsfrände. Den dagen hon
försvinner.. Nej usch, den dagen törs jag inte tänka på. Vissa säger att det
blir lättare med tiden, att hantera döden, men jag tycker inte det. Det blir
bara värre och värre. Och ens nära och kära försvinner sakta ifrån en..
Det är 9 år sen morfar gick bort, det är 4 år sen Smokey togs ifrån oss.. <3


Jag vill inte att döden ska knacka på än på 15 år.. MINST!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela