® Ujujuj !

Publicerad 2011-11-29 21:18:04 « Vardagen,

Gick upp 5.05 imorse och tog bussen med Maria in till stan. Var på möte med socialpedagogen och sen vidare med Annika, hjälpte henne att mocka och tog en promenad med Lovis :) Vidare tillbaka till lasarettet och på ADHD/ADD mötet. Näst sista. Och så hann jag prata lite med psykologen som gjorde utredningen med mig. Mycket kul :)

Marcus o Maria mötte upp mig i stan, åkte med dem hem. Bakade risbräck och chokladmuffins!
Brände mig på plåten, pratade med syrran och lagat mat. Nu har jag precis kommit ur duschen och ska väl kanske göra hjärtat sällskap i soffan :)


(bilden är tagen med en mobilkamera på en digitalkamera)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela