® Torsdag !

Publicerad 2011-11-24 10:12:58 « Vardagen,

Uppe tidigt.. Bussen gick 5.55 och pigg var man väl inte. Inte Lovis heller som prompt ville ligga kvar i sin varma bädd när jag gjorde ett tappert försök att väcka henne för att gå ut och kissa.. Tog ut hundarna och Lovis gick in och drack lite vatten och hoppade glatt upp i soffan (som jag förövrigt hade snott ifrån henne under heeeela natten) så där låg hon - nöjd!

Skuttade iväg på bussen och hoppade av vid Axbergshammars rondellen, där mötte Annica upp mig och vi åkte mot storstaden. Olivia, som inte hade fått hälsa på mig när vi släppte in Zheeba, ville prompt fram till mig men fick snällt stanna i bakluckan :)

Hemma hos mamma och har hämtat upp Fanny. Och har ständig kontakt med syster yster som snart ska föda unge.. Slemproppen gick igår och idag har värkarna börjat och det blir jobbigare och jobbigare säger hon. Så ikväll blir det en tripp till Mullhyttan för att hjälpa mamma med båda ungarna. Men det där klarar vi galant ;)
Jag som hade sett fram emot att få åka hem och mysa ner mig i soffan med älsklingen innan han åker och jobbar. Men! Vad gör man inte för familjen? Det här är ju inget man kan rå för heller. Och man vill ju gärna hjälpa till om man kan, och jag har ju inget annat speciellt för mig så varför inte :)

Det enda jag behöver göra nu är att skutta in i duschen, försöka fixa någon lösning på hundmaten (om inte min älskade snuttis är världens bästa och kommer in till stan tidigare än beräknat med hundmat) för när jag kommer till Mullhyttan så ska jag fan i mig tvätta dessa byxor jag har. Jag vill ha rena kläder!
Får väl kanske sno ett par mjukisar av mamma eller något under tiden.

Men nu ska jag ut med vovvarna och ha lite hjärngympa.
Ciao!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela