® Tisdag tisdag och åter tisdag!

Publicerad 2011-11-22 23:25:05 « Vardagen,

I eftermiddags åkte jag med Annika och vi spenderade ett par timmar i stallet. Vi red ut på Nizze och Zorro i mörkret. Det var flera år sen jag satt på hästryggen sist, och då också på Zorro. Det är som att cykla - man glömmer det aldrig. Men visst var det lite läskigt att borsta, sadla, tränsa och hoppa upp. Det kändes overkligt på något sätt. Men när man väl var uppe så var man i himmelriket!  Och jag fick känna av magmuskler som jag inte trodde att jag hade.. Imorrn är det upp på hästryggen igen! Jag längtar redan!!

Igår ramlade jag i sand, idag i gödselstacken.
Vad ska hända imorrn?


Saknar min snutteplutt lite granna faktiskt.
Känns konstigt att vara ifrån honom  :/
När jag kommer hem ska jag pussa och krama på honom länge!


Tog en liten promenad med Emma och Midde, för lite omväxlings skull.
Nu ska jag väl bråka med Lovis om plats i soffan en stund.
Är helt slut efter idag..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela