® Tisdag = KBT !

Publicerad 2011-11-15 21:24:15 « Vardagen,

Ja! Efter att ha funnit "svärföräldrar från helvetet" på kanal5 play så blev sömnen väldigt kortvarig inatt. 4 timmars sömn + stark köttfärssås = dålig morgon. Jag började dagen med illamående och vääldigt ont i magen, jag fattade inte varför för ens efter en rask promenad i Lindesberg. Jävla mage -.-

Annika och Lovis kom upp till Linde och höll mig sällskap innan mötet skulle börja. Vi hann med trappträning och gå och sukta lite på "Mejk". Jag vill ha pengar! Men trappträningen gick bra, Lovis är så duktig md rätt vägledning. Och det är det ingen tvekan om, dem är så fina tillsammans :) Och så fick Lovis dricka ur min vattenflaska - jag bara älskar hundar som kan dricka direkt ur flaskan och inte vänta tills vattnet runnit ner på marken (som en viss Zheeeba)..


[Klicka för större storlek]

Ska bli kul att åka till dem på måndag och vara där ett par dagar :)
Och jag hoppas att vi kanske kan åka ut till hästarna också så kanske, om man hinner, jag kan få sitta en stund på Zorro. Det var så länge sen jag satt på hästryggen. Bara känna den känslan igen! ååh!


Ja, och mötet gick bra idag. Dock har ju alla andra deltagare barn och det är mycket med det, medans jag sitter i mina egna tankar och tycker att det är så skönt med en hund som gör som man säger ... Erhm.. *host host* ibland!



Så idag är jag meega trött, och ska upp 5.15 imorrn för att åka in och vara hundvakt åt Olivia. Jag och mamma ska ta en skogspromenad tillsammans med vovvarna och kameran. Jag bara älskar att ta kort på ingenting. Hihi! Sen blir det lugna puckar, hjärtat börjar jobba imorrn ikväll så hinner inte träffa honom mer än ett par minuter MAX innan han åker :( Och på torsdag kommer Fanny hit och då blir det långpromenad igen :D

På fredag är det sovmorgon vad jag vet, kanske in till Kumla och kika lite inne på "pickaboo"?! Vem vet. :)
Nu har hjärtat lagat mat så dags att äta, mysa lite och sen sova :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela