® Städ och Inrednings akuten ;)

Publicerad 2011-11-21 20:35:10 « Vardagen,

Från den ena sambon till den andra. Hamnade hos Annika runt 14 och hjälpte henne plocka lite. Sen drog vi ut i skogen och gick med hundarna så dem var rastade. Åkte vidare till hästarna och jag har verkligen saknat lukten av stall. Så underbart!

Fkassan ringde och jag fick svar på några frågor som jag har haft
och allting känns jättebra nu :)

Sen vidare hem och efter att Annika åkte till jobbet så satte jag igång och röjde undan lite. Jag ska väl försöka dammsuga nu innan klockan blir för mycket. Imorrn ska vi sätta upp tavlor och lite annat smått och gott.

Varför känns det alltid lättare att hjälpa andra än en själv?
Är det för att man blir bekväm utav sig?

Lovis har vuxit och blivit lika hög som Zheeba och det känns så skumt att gå med dem i kopplet. Lika stora men den ena har långa ben och är ostadig som en valp ska vara. Känns mega skumt ;P

Men nu kräver lill damen uppmärksamhet så ska väl kanske göra något :)


Något mindre glad Zheeba. Närhet är inte hennes största intresse. :P
(Bilden är tagen förra gången jag var här, dvs flera veckor sen)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela