® Ny Vecka, Ny Dag, Nya tider!

Publicerad 2011-11-14 10:05:27 « Vardagen,

Jag vaknar och känner att solen är på väg upp, klockan är inte alls mycket. Runt 7 snåret. Jag bestämmer mig för att somna om och har nyss vaknat. . Tittar ut genom fönstret och jag möts utav solens strålar och frosten på backen. Idag blir det en rejäl  långpromenad!

Gårdagens promenad:

Tid: 1,53,44 Timme.
Hastighet: 12/45 min/km
Kalorier: 528cal.
Totalt: 8,93km

Så idag ska jag slå hastigheten och förhoppningsvis komma över 9km sträcket. Men jag vet inte riktigt vart jag ska gå :/ Ska kolla dessa vandringsleder igen - men först frukost!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela