® Tävling?

Publicerad 2011-03-16 21:49:12 « Vardagen,

Jag fick ett telesamtal idag..

Emma undrade om jag ville hänga med på inoff lydnadstävling med Zheeba.
Men vad fan! Jag känner nog inte riktigt för det? Kanske om jag kan få hjälp av Monica
med apportbocken. :/ Det är väl typ det vi måste få in, sen att hon tabbar sig under platsliggningen gör mig inte så mycket. Hon är ju som hon är. Det är den där jävla bocken!! -.-
Det är ett par månader kvar, 1 Maj närmare bestämt. Men aah, jag känner ju för att göra något varje dag nu för tiden så varför inte?

Tål att tänkas på :) 100kr är inte så dyrt heller :/
Ja vi ska fundera lite på det iaf..

Tänk, Zheeba blir 4 år i år!
3,5 år har skrattat, gråtit och varit arg med henne!
Mammas älskade skruttunge!  <3 <3

Det är ungefär 3,5 år sen Smokey somnade in.
Det gör lika ont idag, mamma buse! Mammas allt !<3


Jag har iaf fått höra att Bonzo har det bra, eller ja Dizel som han heter. -.-
Huvudsaken är att han mår bra, då är jag nöjd :)
Hur söt är man inte då??? Pluttisen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Amanda & Akila

Publicerad 2011-03-17 10:49:50

Ja, time pass by. Akila blir 2 på tisdag :O Har redan haft henne 1 år och 4 månader typ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela