® Årets första spår !

Publicerad 2011-03-30 18:07:30 « Vardagen,

Jag, Olivia och Zheeba begav oss på en rejäl promenad idag. Vi var i närheten av en skog och jag tänkte direkt "här ska jag tamigfan binda dem och köra ett enkelt spår". Jag hade varken godis eller leksak med mig, som vanligt när man är på promenad och får såna här ryck. Men!! Stort men! Zheeba lyckades hitta nycklarna, men visste inte riktigt hur hon skulle få dem till mig - dem var lite konstiga att hålla i ;P Som belöning fick hon leka med pinne...
Olivia däremot var hur kul som helst att spåra med, näsan ner i backen på en gång. Sen fick jag hoppa och skutta snabbt som sjutton bakom för att hinna med. Hon hittade nycklarna och som belöning fick hon springa lös :)

Man tager vad man haver..

Imorrn kommer Fanny och sover över :D
Då ska vi också köra ett spår - nu är det på gång sörrö ;)

Och så kommer Olivia och stannar några dagar under början av nästa vecka. Från måndag till onsdag. Hur underbart som helst! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela