® Kvarntorps Pinglan!

Publicerad 2011-06-21 23:32:10 « Hundliv,

Imorrn blir det massa träning, och även en hel del funderingar..

Jag vill börja få igång folket här ute. Så jag tänkte att jag skulle börja med någon hundpromenad i veckan. Alla behöver motionera sina hundar, och vissa har kanske problem med hundmöten etc. För ute på landet möter man sällan andra hundar, för man går sin egna väg. Och ju fler man är desto bättre och roligare!

Så det ska jag fundera lite till på, innan det blir något utav det hela.
Sen ska jag även fundera vidare på det här med hundutbildningen, jag blir så klyven!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela