® Hundpromenad deluxe

Publicerad 2011-01-24 21:41:20 « Vardagen,

Då har vi varit ut på promenad med x antal hundar och människor. Mycket intressant hur folk beter sig så olika mot olika hundar..

Zheeba skötte sig riktigt bra. Jag är stolt över henne, men hon har ju social kompetens när det kommer till andra hundar. Det är bara små hundar som hon ser som katter, men så har det alltid varit. Sen är hon hårdhänt, men det är väl Schäfern i henne som leker så.


Nu har hon fått kvällsmat och sover lugnt :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Anna Katana

Publicerad 2011-01-25 21:09:22

Jo där kör ju massa bilar och så också, då borde man ju som hundägare även tänka på sin hunds säkerthet. Men alla gör visst inte det.



Hur gammal är din hund?

Postat av: Anna Katana

Publicerad 2011-01-25 21:35:23

Har ingen hund nu men vi har haft hund under hela mitt uppväxt. Tyvärr kan jag inte ha en hund nu när jag bor ensam och har det jobbet jag har, men jag saknar att ha en. Kommer skaffa en sen när jag och pojkvännen flyttar ihop, trots att han är lite anti, haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela