® Dumma Dumma Zheeba!

Publicerad 2011-02-09 20:06:25 « Vardagen,

Jag har haft en underbar tid med Olivia här hemma.
Underbart söta voffa! <3

Var ute på bakgården och tränade Zheeba..
Grannen gick förbi med sin ena lilla voffe.
Zheeba stannade och direkt när godiset var slut så drog hon efter
stackars lillgubben :/ Han skrek och sprang omkring vilket gjorde Zheeba ännu
mer taggad att vilja fram - dum som hon är! Men jag kastade kopplet på henne
och det som fick henne att lugna sig var att hålla fast henne. Hon behöver
verkligen lära sig att små hundar är kaxiga och att det inte är varken mat eller katter  >_<

Stackars lill Bosse :/


Annars har Zheeba skött sig bra och jag lär mig att lita mer på henne - ha henne lös! :)

Bilder på snuttgumman kommer!
Imorrn kommer Fanny :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-10 13:19:35

Vi kan träna vovvarna lite, så kan du med hjälp av mina små öva på att ha henne lös utan att rusa fram :) Bara säga till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela