® Reflexer på - ut och gå !

Publicerad 2011-12-06 23:22:19 « Vardagen,

Imorse var jag uppe en bit innan klockan ringde och hjärtat kom hem som vanligt :) Dock var jag inte det minsta pigg. Och på dåligt humör pga att jag var trött.. Men vaknade till runt 9 eftersom jag missade busshelvetet från Örebro till Linde pga bussen från Kvarntorp skulle stanna på varenda jävla hållplats OCH lyckades träffa varenda röd lampa genom heeeela stan! Var man lagom pigg på direkt på morgonen.. Så kom ju försent till mötet med socialpedagogen men lyckades boka om det.

Idag var även sista mötet med ADHD / ADD gruppen. Kul men tråkigt. Man har blivit van vid att åka dit varje tisdag, så vad ska man göra nu då? Jo nästa tisdag ska jag tillbaka till Linde, men bara halvdag, för att sen KANSKE åka till mormor och hjälpa henne lite.
I Linde ska vi prata om dessa olika stenciler om mitt mående genom tiderna. Riktigt intressant, förra veckans var den lägsta hittills. Riktigt coolt :D
(Bilder finner du i ett eget inlägg)

Träffade på Chris en stund, käkade på 37an och tog med mig em macka på beställning till hjärtat här hemma. Gruppmötet och sen buss in till Örebro, bussen vidare hem. Sprang hem, på med mer kläder - springa ut till vägen och åka med Pia och Göran när Felicia skulle rida för instruktör idag igen. Riktigt kul - men hur fan rider folk?! Och hur lär folk ut? Jag trodde jag skulle bli tokig! Jag är inte världsbäst på att rida (va fan jag har inte ens galopperat på flera år) men jag har väl snappat upp lite med alla samtal med Annika, och framförallt all information från ridskolan.. Hem och lagade ordning lite hamburgare och pommes.

Telefonen har fan gått i ett sen kl sex. Jag fattar inte!
"Vad har jag för nytta av att veta vad som hänt borta hos Karlsson?"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela