® Nyårsafton närmar sig..

Publicerad 2011-12-30 19:56:56 « Vardagen,

Ett nytt år närmar sig med stormsteg, hur har du förberett dig inför kvällen?


Imorrn börjar jag dagen med ett viltspår med grannen Mario och Anders, tillsammans med Zheeba och Vilma. Det blir Zheebas första viltspår, så det kommer bli mycket intressant. Det lägger vi på morgonen, och går det lite senare. På eftermiddagen kommer Annika med Lovis hit, strax efter det så kommer Fanny hit och firar nyårsafton. Maria skulle dyka förbi också :) Jag har förvarnat dem flesta grannar om att det KAN bli hög musik för hundarnas skull, och än så länge inga elaka kommentarer :)

Men som jag har hört det på folket som bott här ett par år så är det oftast lugnt här ute. Så vi får hålla tummarna för det, men det skadar inte att vara förberedd. ;)

I början av nästa år så är det nya rutiner som gäller. Fram till skolstarten är det långpromenader som gäller, varje dag! Ska förbereda mig för skolstarten också, jag längtar verkligen!

Nu blir det snart natti natti :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela