® Lördag hela veckan lååång!

Publicerad 2011-12-03 11:26:05 « Vardagen,

Då var det lördag igen.. Som ni ser så har jag bytt ut headern, det är lite små pill kvar. Och så är jag lite osäker på om den ska vara kvar eller byta ut den till något annat.

Jag skulle ju ha åkt med mamma och mormor till Mullhyttan idag. Men eftersom syrran fick åka in till sjukhuset så får vi ta det en annan gång. Så jag fick planera om lite och istället så kommer jag ta mina korta ben upp på Kvarntorpshögen. Det var länge sen jag tog en ordentlig promenad så att gå upp på högen känns hur bra som helst :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela