® Julpynt !

Publicerad 2011-12-13 23:18:34 « Vardagen,

Ja, efter lite småpill och en PowerKing så kunde jag inte hålla mig. Dem här stackars julpynten har ju fått legat i en papppåse i ett par veckor nu. Jag kände att det var dags att göra något med dessa julkulor som blev över. Så fram med fiskelinan och fantasin och whooops så var dem uppe. Det sitter även några i fönstrena, några i grangirlangen på uteplatsen :) Men jag gillade den här mest:


[Mobil bild]


Och nu är jag ganska nöjd med dagen. Jag har haft en lång men händelserik dag. Jag ska pyssla lite till i kontoret och flytta tillbaka datorn dit, plocka undan och göra fint här på vardagsrumsbordet innan jag viker tvätten och fixar lite i sovrummet. Jag som oftast är överallt och ofta gör saker halvklara har haft riktigt stor nytta utav dessa Mindfulness övningar. Dem här vi fick lära oss på ADHD/ADD gruppen under hösten. Nu är den kursen slut dock, men jag känner mig piggare och gladare. Väldigt mycket tillfreds med mig själv.

Ahjustde! Öppnade in till uteförrådet.. Vad är det då som surrar i örat? Jo en myggjävel. En till, en till. MASSOR! Fram med hårsprayen och stänga fort som fan! Täckte självklart över alla akvariegrejer så det inte skulle komma något på dem :) Imorrn är det förrådet under trappen, här inne, som ska få sin lilla renovering ;)

Men nu är det dags att fortsätta :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela