® Jogging / Powerwalk

Publicerad 2011-12-05 13:11:40 « Vardagen,

Ja, eftersom att konditionen har svikit mig den senaste tiden så tänkte jag ta en jogging tur. Men eftersom att jag är så jävla lat så blandade jag det med powerwalk. Zheeba tyckte mest det var roligt att mamma sprang ;P

Jag som hade tänkt ta sovmorgon idag, vaknade och var pigg kl 6. Dvs att Marcus hade rätt igår när han sa att jag kommer vakna tidigt.. -.- Men lyckades somna om och vaknade runt 10, somnade om igen och vaknade vid 12. Perfekt! Är hyffsat pigg ändå.

Idag blir det lite småpill här hemma. Tvätta och städa lite smått :)
Ska även träna Zheeba lite framåt kvällen sen.

Det här med andnöden, som jag hade i somras, har nästan försvunnit. Jag vaknar inte av att jag inte kan andas längre. Men istället för jag andnöd när jag anstränger mig. Blir irriterad, förbannad, motionerar etc. Men som tur är har jag kvar inhalatorn så den har hjälpt mig när jag känner att det är på g att täppas igen. Visst, man kanske borde söka läkare för det här - eftersom jag inte vet vad det är. Men jag chansar ju på att det sitter kvar sen förra lägenheten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela