® Jävla Telefonist!

Publicerad 2011-12-02 14:20:59 « Vardagen,

Jag känner mig som en jävla telefonist. Sen jag gick upp har samtalen avlöst varandra, sms har blivit skickade.. Ne! När jag väl väljer att ta en lugn dag, en dag utan mobilen.. Ne, då går inte det för att folk måste prompt prata med mig, just idag! Och eftersom att Marcus somnade på soffan igår så fick jag ju springa och stänga dörren in till kontoret och prata. Öppna efter varje samtal eftersom att kattjäveln inte gillar att dörrar är stängda utan någon bra anledning. Och jag som sitter och kollar upp en massa viktiga papper.. Så min slutsats efter dem första timmarna:
* Städa inte hos någon annan!
* Skaffa aldrig katt!
* Meddela dina nära/kära att du kommer ha en mobilfri dag.

Visst, jag skulle ha kunnat ge fan i att svara i telefonen. Eller svara och kolla vad det var, be om att få återkomma en annan dag eller vad som helst. Men! Om du tycker att jag ska göra det så känner du inte mig. Visst jag kan ringa upp senare osv, men efter 2 missade samtal från samma person och jag får krupp!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela