® God fortsättning allihopa!

Publicerad 2011-12-27 09:45:49 « Vardagen,

Ja, det har hänt mycket på en vecka må jag säga. I tisdags var jag ensam med Eliaz och Ewelin heela dagen, och det gick kanon. Vi bakade lussekatter och kladdkaka. :)
Sen fick jag vara ensam med dem en stund till på fredagen. Ja, handla julklappar måste man ;P

Julafton var otroligt mysigt. Vi var hela familjen!
Mamma, Anders, Mormor, Brorsan, Syrran, alla barn.. Hur underbart som helst! <3

I söndags åkte jag hem, fick skjuts utav Pia, och lyckades duscha innan det blev strömavbrott pga stormen här i Kvarntorp. Igår, när man vaknade, fanns det fortfarande ingen ström. Pratade lite med grannarna och hyresvärden satt i kö för att få hjälp. En elstolpe låg på marken med ett träd över sig, men det var tydligen inte det som var problemet?! :/
Efter lite mer än 18 timmar utan ström, så kom den tillbaka. Uppskattat!


Sen har jag myst med min underabara själsfrände! <3
Underbart..


Nu på morgonen så låg han klarvaken i soffan, trots att han ska upp om ett par timmar -.- Stackars bebisen! :( Man får göra det bästa av situationen. Jag ska iaf köra igång tvättmaskinen och diska upp allt som inte gick att diska igår :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela