® Göteborg!

Publicerad 2011-08-18 21:30:36 « Hundliv,

Idag ställdes klockan på mega tidigt och jag följde med Annika ner till Göteborg för att kolla på valpar. Irländsk Varghund! Och vart man valpsjuk eller? Jaaa! Och så följde lilla Atoya med hem och jag tror på dem, stenhårt!
Har haft en underbar dag med hund och tjejsnack och ja, som det brukar vara mellan mig och Annika!



Efter att hjärtat åkte till jobbet så lekte jag lite med Zheeba, då jag ändå kände mig såpass pigg. Så vart hon grinig och lät som en jävla ångvält. Grinig som fan vart hon, hon fick något ryck och sprang en stund. Kom tillbaka och hoppade upp mot mig. Vi körde "runt" och lite annat, hur underbar som helst :)

Jag har nog kommit ifrån den där lyckan med att ha en hund. Jag tror att jag behövde bli lite valpsjuk och se någon jag tycker om bli lycklig över en nyfunnen vän. För nu känner jag mig säkrare och gladare åt vad jag har. Både hund och karl. <3 Men det är väl kanske inte så konstigt, man glömmer lätt bort Zheeba. Hon ligger där nere och hon gör inte mycket väsen för sig och hon är ju som hon är ;P

Imorrn är det tvätt tid, på lördag ska jag troligtvis med svägerskan med familj på hundutställning i Norrköping.
Sen åker jag hem till mamma över natten, på söndag är det Ponny utställning. Och jag ska hjälpa Annika att vara häst och hundvakt medans hon springer runt och fixar :)
Och på tisdag - onsdag får jag äntligen träffa Olivia igen :D

Zheeba är min ögonsten, mitt liv, mitt allt <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela