® Baby, You´re all that I need <3

Publicerad 2011-08-18 22:12:56 « Mänskligt,

Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig, du kommer aldrig förstå hur många tårar jag fäller när jag tänker på att du en dag inte finns med mig. Du kommer aldrig få höra hur mycket jag älskar dig - för inga ord kan någonsin förklara. En dag utan dina blickar är som en dag utan sol. En dag utan dina kyssar är som växter utan vatten. Ett liv utan dig är som en fisk utan vatten! I wanna grow old with you <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: elfina

Publicerad 2011-08-19 14:34:27

din blogg ser härlig ut, titta gärna förbi mig och va med i veckans blogg så kan du få en länkning och beskrivning av din blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela