® Torsdag = Fanny tid !

Publicerad 2011-04-28 13:50:47 « Vardagen,

Ååh så härligt vovvarna sjöng imorse när Fanny kom. Zheeba ville fram och hälsa på B men det fick hon inte, Fanny vill pussas med mig men det fick hon inte - det var sång kör i Kvarntorp!
Det känns riktigt gott i hjärtat när man verkligen ser på hundarna att dem trivs med en.
Olivia blir likadan men låter inte så värst - hon är med för att krypa upp i famnen och gosa och det får hon ju såklart! :) Fanny blir så till sig, så glad, att hon inte vet vart hon ska ta vägen.

Jag gillar mina extra hundar! <3



Vi var ute och la spår och det känns som det börjar sinka in i skallen på Zheeba (efter 3 gånger) att hon ska markera när hon hittat det hon sökte efter. Jag har ju aldrig kört markering innan, jag har bara låtit henne ta leksaken och springa med den.. Men sen jag började med markeringen så känns det mycket bättre - hon blir mer samlad på något sätt. Helt underbart!


Tass och Spark!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela